kim j

bij juf Kim.

Welkom in de Egelklas, bij juf Kim en Basiel de egel! In ons klasje krijgt iedereen de kans om te ontdekken en spelenderwijs dingen bij te leren. Ieder op zijn eigen manier en tempo. Want het is natuurlijk belangrijk dat iedereen zich goed voelt in onze klas. Daar zorgen we samen voor!
We duiken om de 2 weken in een nieuw thema met veel speel-leerkansen in elk hoekje. Experimenteren en dingen zelf ontdekken liggen aan de basis en vinden we belangrijker dan een afgewerkt eindproduct. Onze twee kleuterklassen werken nauw samen en op vrijdag trekken we er samen op uit of zetten onze deuren voor elkaar open zodat we ook eens andere hoekjes kunnen ontdekken.
Kortom, we worden weeral een stukje groter en zelfstandiger dit jaar. Hebben jullie ook al zin om een schooljaar ‘geprikkeld’ te worden? Ik en Basiel alvast wel!