nathalie dmargrieto

Welkom in de eekhoornklas,

bij juf Nathalie, juf Margriet en Gerda de eekhoorn!
Samen met Gerda ontdekken en beleven we verschillende avonturen. Net zoals bij een eekhoorn ligt onze focus op ontdekken en durven een sprong te wagen. Een eekhoorn vraagt zich niet af of hij die tak van die andere boom wel zal halen. Hij springt gewoon, gelooft in zichzelf en vertrouwt op zijn eigen kunnen. Dat doen we in de klas ook met uitdagende speel- en leerkansen in alle hoeken. Zo ontdekken we waar we goed in zijn en wat onze talenten zijn. In de eekhoornklas ontdekken we samen wat we kunnen doen met het aangeboden materiaal: experimenteren en spelend leren is veel belangrijker dan een mooi eindresultaat. Eekhoorns zijn er in allerlei verschillende soorten en maten. Gelukkig zijn ook wij niet allemaal gelijk en is het respectvol omgaan met elkaar heel belangrijk in onze klas. Onze twee kleuterklassen werken nauw samen. Op vrijdag trekken we er samen op uit of staan onze deuren voor elkaar open zodat we ook eens andere hoekjes kunnen ontdekken.
Hebben jullie ook al zin om samen op ontdekking te gaan? We kijken ernaar uit om jullie te leren kennen!