nadine v

Juf Nadine is de zorgcoördinator van de kleuterschool. Zij volgt nauwgezet de dossiers op van al onze leerlingen van de kleuterschool en dit in overleg met de klastitularis, de directie en het zorgteam.
Zij zal ook - indien nodig - de ouders uitnodigen voor één of meerdere gesprekken, om zo samen met de klastitularis, directie en eventueel het CLB te bekijken hoe we de desbetreffende leerling zo goed mogelijk kunnen helpen. Deze hulp kan zowel hulp op school als externe hulp zijn.
Juf Nadine zal ook de zorg binnen de kleuterklassen op zich nemen. Samen met de klasjuf zal zij de gehele ontwikkeling van het kind opvolgen en zorgen dat deze ontwikkeling zo optimaal mogelijk verloopt. Hierbij zal extra aandacht gegeven worden aan het welbevinden van elk kind.

Na jarenlange ervaring in de klas, werk ik nu in het zorgteam met evenveel enthousiasme en gedrevenheid.
Op woensdag begeleid ik de kleuters van de tweede kleuterklas B (de eekhoorntjesklas)
Samen met de klasjuf ondersteun ik uw kleuter in de eigen ontwikkeling op het tempo dat bij hem/haar/hun past. Op een speelse manier willen we uw kleuter een aanbod geven naar de noden van dat moment.
Ik geniet ervan om alle kleuters beter te leren kennen en hen te zien groeien in hun zelfstandigheid.
Vol zelfvertrouwen op weg naar de volgende stap, zo eenvoudig kan leren zijn…

ann
Juf Ann gaat op vaste tijdstippen langs in alle kleuterklassen.
Samen met de kleuterjuf bekijkt ze hoe ze de kleuters zo goed mogelijk kunnen begeleiden en stimuleren.
Dit gebeurt op een speelse manier.

Hallo! Ik ben juf Miek.
Op school kan je mij op vrijdag vinden als klasjuf van de derde kleuterklas A.
De andere dagen geef ik turnen aan de derde kleuterklas, Bodymap in het eerste leerjaar en geef ik zorg in K1A, K2A, K2B, K3A en K3B.
Een bekend gezicht voor vele kleutertjes en het eerste leerjaar dus!