veerlecaroline web

Lager klas 3a

bij juf Veerle en juf Caroline
In 3A maken jullie kennis met ons. En reken maar dit schooljaar wordt de max! We houden van rekenen, lezen, zingen, dansen…, en zoveel meer. Soms verrassen we je wel een keer! We spelen met letters en taal. We worden soms meegezogen in een verhaal! We leren jullie allerlei trucjes. Rekenen was nog nooit zo leuk! Soms liggen we echt in een deuk. Verschiet niet want jullie leren ook al Frans. Wat zeg je hebben we hier ook al fans? Voor rekenen en taal hebben we allemaal een buddy. We leren samenwerken en beleven veel plezier. Het is echt een superklas hier! Juf Veerle komt op woensdag niet dan is het juf Caroline die je ziet. Ben jij nu al zo nieuwsgierig? Wip dan maar eens bij ons binnen. Hopelijk ben je ook leergierig en wil je snel beginnen!
Tot dan, juf Veerle en juf Caroline