Juf Katia is de zorgcoördinator van onze lagere school. Zij volgt nauwgezet de dossiers op van al onze leerlingen van de lagere school en dit in overleg met de klastitularis, de directie en het zorgteam.
Zij zal ook - indien nodig - de ouders uitnodigen voor één of meerdere gesprekken, om zo samen met de klastitularis, directie en eventueel het CLB te bekijken hoe we de desbetreffende leerling zo goed mogelijk kunnen helpen. Deze hulp kan zowel hulp op school als externe hulp zijn.
Juf Katia zal dit jaar ook extra steun bieden in de kangoeroeklas. Hierbij zal ze kinderen uit verschillende leerjaren met een ruime leervoorsprong begeleiden zodat ook zij voldoende uitdaging krijgen. Deze extra uitdagingen kunnen zowel in de klas als uit de klas aangeboden worden.
Juf Katia voorziet tijd binnen haar weekrooster om kinderen van de lagere school op te volgen die het wat moeilijker hebben met het maken van huistaken en het voorbereiden van lessen. Zij doet dit steeds in overleg met de klasleerkracht. Er worden afspraken gemaakt op maat van het kind en deze afspraken worden gedurende een periode opgevolgd.

In de ochtend is juf Katia vaak te zien aan de schoolpoort. Je kan bij haar terecht voor vragen of meldingen.

sofie

Juf Sofie neemt dit schooljaar een gevarieerd pakket op zich. Naast beleidsondersteuner waarbij ze de directie bijstaat en ouders bij haar terecht kunnen met specifieke vragen, zal ze ook de ICT op onze basisschool mee coördineren. Ouders helpen met Smartschool, leerlingen helpen bij problemen aan hun laptop,… Je hoort het al, het wordt een zeer uitdagende en afwisselende functie.
Daarnaast zal ze elke middagspeeltijd aanwezig zijn op de speelplaats van de lagere school om te bemiddelen bij grote en kleine ruzies om er samen met de leerlingen voor te zorgen dat het een fijne speel-tijd is voor iedereen.

Welkom in de jungle klas!

Wat een grote stap heb jij gezet. Je hebt de kleuterschool achter je gelaten. Er begint een nieuw avontuur waarbij we veel nieuwe dingen leren: rekenen, lezen, schrijven, …
Maar dit doen we niet alleen hoor!
Hup en aap vinden het fantastisch om je te helpen lezen en schrijven.
Tientje Tel en haar vriendjes leren jou tellen en rekenen tot 20.

Spelenderwijs leren we elke dag wat nieuws bij.
Zijn jullie klaar voor dit nieuwe avontuur in het eerste leerjaar?

Ik kijk er alvast naar uit!

Daarnaast ben ik zorgjuf in het eerste en tweede leerjaar.
Ik ondersteun de juffen in de klas of neem kinderen mee om hen extra te helpen met de leerstof.
Ik vind het enorm belangrijk dat iedereen zich op school goed voelt.
Ik sta altijd klaar om alle leerlingen te helpen.

Hopelijk hebben jullie al zin om samen deze uitdaging aan te gaan!
Tot snel.

Juf Lynn

cedric

Welkom in mijn Zorgklas!

Hallo, ik ben meester Cedric en ik ben de zorgmeester in het 2e leerjaar. Samen met alle leerlingen gaan wij een fantastisch jaar tegemoet waarin de leerlingen altijd bij mij terecht kunnen voor eventuele vragen over de leerstof maar ook over andere zaken. Ik sta altijd klaar om alle leerlingen te helpen.

Zelf ben ik een actief voetballer en zal ik zorgen voor mooie voorzetten die de leerlingen bij mij kunnen binnenkoppen!

Ik kijk er enorm naar uit om iedereen te mogen verwelkomen in mijn zorgklas!

Dag iedereen,
Dit schooljaar ben ik parttime zorgjuf in het vierde leerjaar.
Als zorgjuf ga ik opzoek hoe ik leerlingen met specifieke noden kan helpen.
De zorg kan op vele manieren ingevuld worden.
Dit kan zowel in de klas als in groepjes in mijn zorgklasje.
Wat extra uitleg of een stapje terugzetten.
Het aanreiken van hulpmiddelen op maat en leren om ze goed in te zetten.
Het bijsturen en optimaliseren van de werkhouding waar nodig.
Ik denk samen met jou mee in oplossingen en mogelijkheden.
Ik heb er alvast veel zin in!
juf Mihriban

Dag allemaal!
Ik ben meester Sander en ik ben de zorgmeester van de lagere school. Op woensdag kan je mij vinden in 3A, dan neem ik de klas over van juf Veerle.
Ik sta altijd paraat om leerlingen te helpen met vragen over de leerstof. Heb je nood aan een babbel, dan mag je zeker ook naar mij komen!
Ik kijk er alvast naar uit om jullie te leren kennen.
Laten we er samen een fijn schooljaar van maken!