Schoolbestuur

Ons schoolbestuur is vzw Instituut Sint-Carolus, gevestigd in de Hospitaalstraat 2 te 9100 Sint-Niklaas. Het schoolbestuur is de eigenlijke organisator van het onderwijs in onze school. Het is verantwoordelijk voor het beleid en de beleidsvorming en schept de noodzakelijke voorwaarden voor een goed verloop van het onderwijs. Om het schoolgebeuren uit te bouwen doet het bestuur een beroep op de eigen begeleiding. Naast de basisschool maakt ook Sint-Carolus Secundair Onderwijs deel uit van het schoolbestuur.

Volgende personen van het schoolbestuur volgen de werking van de basisschool op:

Voorzitter: Mevr. Christiane Caimo
Adres: Kokkelbeekstraat 73 bus 3 / 9100 Sint-Niklaas